loading...
خبر های جدید استقلال | اس اس نیوز
مدیر سایت بازدید : 305 1391/12/20 نظرات (13)

وقتی مجیدی گل می زند و بازی بعد روی نیمکت می نشیند من چه بگویم ؟

خبرگزاری فارس: اشجاری: وقتی مجیدی گل می‌زند و نیمکت‌نشین می‌شود من چه بگویم؟!

حسن اشجاری در مورد نیمکت نشینی اش در تیم استقلال و اینکه گفته می شود از این موضوع ناراحت است اظهار داشت: من ناراحتی خاصی ندارم. هر بازیکنی دوست دارد بازی کند. من فقط می گویم نیمکت نشینی من به دلیل فنی یا بی انضباطی یا داد و بیداد و دیر آمدن یا زود آمدن در تمرین ندارد. این نظر سرمربی تیم است و به آن احترام می گذارم.

وی افزود: من گفته ام و باز می گویم من حتی اشتباهی در بازی هایم نداشتم که نیمکت نشین شوم. من بازیکنی نیستم که بخواهم با مصاحبه کردن خودم را فیکس کنم و از این کار هم خوشم نمی آید.

اشجاری تاکید کرد: من هیچ مشکلی در تیم استقلال ندارم و با وجودی که از بدو ورودم به این تیم حرف وحدیث هایی درست شد اما کاری به کار کسی ندارم. وقتی بازیکنی مثل فرهاد مجیدی که گل می زند اما بازی بعدی روی نیمکت است من چه باید بگویم؟

این بازیکن در ادامه در خصوص اینکه هاشم بیک زاده در مصاحبه ای عنوان کرده باشگاه استقلال به دلیل مصدومیت وی اقدام به جذب اشجاری کرده است، گفت: من هم این صحبت را شنیدم اما باید بگویم جذب یک مهره توسط باشگاه به بازیکن ربطی ندارد. باشگاه استقلال حتما در جناح چپ خود احساس نیاز کردند که در نقل و انتقالات من را جذب کردند. من هم بازیکن دسته سوم نبودم و از تیم قهرمان سپاهان آمده ام. البته هاشم بیک زاده هم حتما ناخواسته این حرف را زده است و برداشت از حرف او بد بوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می کند در بازی با العین به میدان برود، گفت: همه چیز به نظر سرمربی باز می گردد. استقلال تیم کم مهره ای نیست و من نمی توانم در این مورد حرفی بزنم وسعی می کنم در زمین حرف هایم را بزنم


به سیدصالحی گفتم توی زمین میکُشمت !

مثل این که حسابی با سیدصالحی در طول بازی درگیر بودی؟ 

این درگیری فقط فوتبالی بود و برخلاف مسائلی که عنوان شده است به هیچ عنوان به یکدیگر حرف زشت نزدیم. سید یک بازیکن پرانرژی است که در زمین حرارت زیادی دارد و من هم از پرانرژی بودن او انرژی می گیرم. ما از زمانی که در رده جوانان بازی می کردیم با همدیگر جنگ و دعوا داشتیم و اتفاقا به سید گفتم که تو بهترین مهاجم ایران هستی. من از او تعریف کردم و البته به سیدصالحی گفتم که در زمین مسابقه تو را می کشم! 

بازی چطور بود؟ 

بازی خوبی بود. ما قبل از این که گل را بزنیم روی دروازه تراکتور فشار آوردیم و بعد از 10 نفره شدن کار برایمان سخت شد. ما مقابل تیم پرقدرتی بازی داشتیم و تراکتور از سال گذشته شخصیت قهرمانی پیدا کرد و فقط با اختلاف یک امتیاز قهرمان نشد. آنها امسال چند بازیکن جدید اضافه کردند و مربی خارجی هم آوردند. البته باید بگویم که تراکتور بدون هوادارانش به یک تیم کاملا معمولی تبدیل می شود. 

تراکتور نسبت به فصل قبل قوی تر شده یا ضعیف تر؟ 

من معتقدم نسبت به پارسال بهتر شده است و خوب هم هزینه کرده اند. با این حال باز هم می گویم آنها بدون هوادار نمی توانند نتیجه بگیرند. 

مگر استقلال بدون هوادار می تواند نتیجه بگیرد؟ 

مگر ما تماشاگر داریم که شما این حرف را می زنید؟ ما به حمایت هواداران احتیاج داریم و یکی از دلایل پیروزی استقلال مقابل تراکتور حضور آنها در ورزشگاه بود ولی در همه بازی ها اینطور نیست. 

به نظر تو چرا تماشاگران به استادیوم نمی آیند؟ 

با دلار 3700 تومانی انتظار دارید تماشاگر به استادیوم بیاید؟ مطمئنا بسیاری از مردم مشکل مالی دارند و الان زندگی کردن با گذشته خیلی فرق دارد. 

می گویند عده ای از بازیکنان استقلال یعنی مهره های سرشناس این تیم پول گرفته اند و تو هم جزو آنها هستی. در این مورد چه صحبتی داری؟ 

من هم شنیده ام که تعدادی از بازیکنان پول گرفته اند ولی من جزو آنها نیستم. امسال این مشکلات ما را اذیت کرده و این در حالی است که ما در این فصل به هیچ عنوان اعضای هیات مدیره استقلال را ندیده ایم. من چند وقت پیش هم با قلعه نویی صحبت کردم و گفتم اگر با هم نباشیم مشکلات بیشتر می شود. 

اتفاقا قبل از سفر به قطر صحبت های تو و قلعه نویی سروصدای زیادی را به پا کرد. در این مورد صحبت می کنی؟ 

روزنامه ها عکس انداختند و شاید موضوع را طور دیگری جلوه دادند ولی من با قلعه نویی جر و بحثی نداشتم. سال ها است که زیر نظر این مربی بازی می کنم و اخلاق یکدیگر را خوب می دانیم. او معلم من است و شاید گاهی اوقات با قلعه نویی بحث کنم اما در آن روز جر و بحثی بین ما نبود. 

حرف های شما در مورد چه بود؟ 

من در مورد مشکلات مالی صحبت کردم. تیم ما با بدبختی بسته شد و حالا حیف است که این موضوع به ما ضربه بزند. متاسفانه ما اعضای هیات مدیره را ندیده ایم و هیچ کس به فکر استقلال نیست. علی فتح الله زاده تنها است و البته جای شکرش باقی است که آدم هایی مثل نظری جویباری و امیری در باشگاه هستند. 

فکر می کنی با این برد مهم قهرمانی شما قطعی است؟ 

هنوز نه و فکر می کنم هفته آینده تکلیف قهرمانی مشخص خواهد شد. تراکتور با سپاهان بازی دارد و ما با نفت تهران بازی می کنیم که اگر این بازی را ببریم خیلی به نفع ما خواهد شد.


مقابل گهر محرومیم نه سپاهان

خبرگزاری فارس: ماجدی: آقایان هر شانتاژی کردند تا استقلال ضربه بخورد/مقابل گهر محروم هستیم نه سپاهان

میرشاد ماجدی در مورد رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت استقلال از یک بازی بدون تماشاگر در لیگ برتر و محرومیت عمران زاده و برهانی اظهار داشت: دوستان هر کاری قبل و بعد از بازی با تراکتورسازی انجام دادند تا استقلال ضربه بخورد. کارهایی که آقای جعفری مدیرعامل تراکتورسازی قبل از مسابقه انجام داد تا بازی را درآورد و نتوانست بعد از بازی هم انجام داد.

وی افزود: با تنش هایی که در جریان مسابقه پیش آوردند برای استقلال دردسر درست کردند. ما امروز ظهر با معاون حقوقی باشگاه که آیین نامه ها را خوب بلد است، جلسه ای داریم و موضع خود را نسبت به این رای اعلام می کنیم. جالب است که حق اعتراض هم نداریم و فقط آقای جعفری می تواند به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به جریمه 8 میلیون تومانی خود معترض شود.

وی در مورد اینکه گفته می شود استقلال در بازی با سپاهان در لیگ از حضور تماشاگر محروم است، گفت: این هم از آن مطالبی است که برخی برای خود می نویسند. ما در بازی هفته سی‌ام میهمان تیم نفت تهران هستیم و در بازی سی‌ویکم با گهر در تهران بازی داریم و در این مسابقه نمی توانیم تماشاگر داشته باشیم. شما باید ببینید عقل سلیم چه می گوید.

ماجدی با انتقاد از مدیرعامل تراکتورسازی تصریح کرد: آقای جعفری شب گذشته در تلویزیون طوری صحبت یم کرد که انگار پرچمدار اخلاق است. او که صحبت های خوب انجام می دهد چرا قبل از بازی این طور صحبت نمی کرد و با مطرح کردن بحث 50 - 50 در ورزشگاه جو را خراب کرد. ما اکنون آرش برهانی را به دلیل اخراجی که شد در واقع 3 جلسه در اختیار نداریم. هفته هاست که به قلعه نویی فحاشی می کنند اما انگار کسی این چیزها را نمی بیند.آقای جعفری خود را پشت هواداران تراکتورسازی قایم کرده است.

ماجدی در مورد بازی با العین و مصدومیت خسرو حیدری و مهدی رحمتی گفت: ما امیدوار هستیم که مشکلی برای بازی نداشته باشند. این هم بابت خستگی است که این بازیکنان دارند. با این برنامه ریزی عده ای می گویند لیگ را 20 تیمی کنیم. امیدواریم که هواداران استقلال روز چهارشنبه تیم را تنها نگذارند و همان طور که در بازی با تراکتورسازی با تشویق های خود جای خالی آرش برهانی را پر کردند مقابل این تیم اماراتی هم همینطور کنار تیم باشند


سررشته داری: عدالت را پارسال هم اجرا کردید ؟!

محمد سررشته‌داری با انتقاد از رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از او خواست پاسخ دهد که آیا بعد از حوادث سال گذشته در تبریز نیز عدالت جاری شده است؟

مدیر رسانه‌ای استقلال درباره موضع باشگاه استقلال درباره احکام صادر شده از سوی کمیته‌ انضباطی علیه این باشگاه گفت: آقای فتح‌الله‌زاده فعلا در مالزی هستند. با این حال امروز ساعت 12 با آقایان نظری جویباری، قائم مقام باشگاه استقلال – بزرگی، معاون حقوقی، میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال جلسه‌ای خواهیم داشت تا در این باره صحبت کنیم. همچنین قرار است ابعاد ماده «15» را هم بررسی کنیم. طبق این ماده حتی حق اعتراض به احکام را هم از ما گرفته‌اند.

وی با انتقاد از حسن زاده خطاب به وی گفت: آقای حسن‌زاده عدالت را خوب اجرا کردید! اگر عدالت این است که باید فاتحه عدالت در این فوتبال را خواند. زمانی که چند هفته‌ علیه سرمربی تیم ما که با دستان خالی بهترین نتیجه‌ تاریخ تراکتورسازی را کسب کرد، عده‌ای معلوم‌الحال بی‌احترامی می‌کنند، کمیته‌ انضباطی در خواب بود؟ در استادیوم، پیش از ورود هواداران استقلال علیه قلعه‌نویی شعار می‌دادند و بدترین حرف‌ها را به زبان آوردند اما کمیته‌ انضباطی آنها را نمی‌بیند. متاسفانه این برخوردها با عدالت تناسبی ندارند و کاملا غلط است. آقای حسن‌زاده تصور نکنید مردم یادشان نمی‌آید که سال گذشته در تبریز چه حوادثی روی داد. حوادثی که در تاریخ نمونه ندارد. پرتاب سنگ و یخ و برف آمیزه‌ای بود که تعجب همگان را به همراه داشت. همه ایران آن حوادث را دیدند و البته کمیته‌ انضباطی ندید و شاید هم نخواست بیند. آقای حسن‌زاده چه حکمی شایسته حرکات و رفتارهای هواداران تراکتورسازی در آن روز انجام دادید که این گونه استقلال را نقره داغ کردید؟

او افزود: حوادث ورزشگاه آزادی تماما واکنش بود نه کنش. استقلال همواره بی‌ادبی، بدرفتاری و الفاظ زشت را محکوم کرده است؛ چرا که با فوتبال تناسبی ندارند چه این حرکات از سوی هواداران استقلال باشد و چه از سوی سایر تیم‌ها اما این احکام صادر شده عدالت نیست. آقای حسن‌زاده از شما می‌خواهم این صحبت‌ها را بدون حب و بغض بخوانید و این پرسش ما را پاسخ بدهید. در دیدار سال گذشته ما برابر تراکتورسازی و پس از آن اتفاقات، عدالت را چگونه اجرا کردید؟


عمران زاده : بدون شنیدن حرفهایم محروم شدم

حنیف عمران‌زاده با اشاره به رای کمیته انضباطی علیه خود گفت: از این حکم خیلی ناراحتم. در تمام دنیا مرسوم است که متهم را بازخواست می‌کنند و پس از آن حکم صادر می‌کنند ولی متاسفانه اینجا بدون این که کسی به حرفم گوش کند، حکم صادر کردند.

وی اضافه کرد: در اینکه جو بازی روی من تاثیر گذاشت، هیچ شکی نیست و هیچ مشکلی هم با این قضیه ندارم. نارحتی‌ام بیشتر برای این است که بدون اینکه مرا بخواهند حکم را صادر کردند.

مدافع تیم فوتبال استقلال افزود: تا حالا به کسی توهین نکرده‌ام. وقتی هم بین دو نیمه آقای کامرانی با من حرف زد، گفتم با داور وسط می‌خواهم صحبت کنم با شما کاری ندارم. تنها حرف من به داور این بود که اگر کار آرش کارت قرمز داشت، باید به بازیکن تراکتور هم کارت قرمز نشان می‌داد. این محرومیت سنگین برای تماشاگران، استقلال و آرش دور از انصاف است.

مدافع تیم استقلال همچنین گفت: برهانی در جریان بازی خطا کرد و اخراج هم شد، بنابر این یک جلسه باید محروم باشد. پس این دو جلسه محرومیت اضافی دیگر برای چیست؟ امیدوارم مسئولان باشگاه استقلال نسبت به این قضیه چاره اندیشی کرده و از حق ما دفاع کنند.


آخرین وضعیت خسرو و سید

خبرگزاری فارس: حیدری: اگر ۱۱ نفره بودیم بیش از یک گل می‌زدیم

دکتر نوروزی در مورد وضعیت حیدری که در بازی با تراکتورسازی از ناحیه کشاله مصدوم شد می گوید: «بعد از گرفتن ام آر آی خوشبختانه مشخص شد که در عضلات حیدری پارگی وجود ندارد ولی به بافت عضلات او فشار وارد شده است. او به صورت مرتب مراحل درمانی را انجام می دهد تا ورم و التهاب پایش کمتر شود.»

او در پاسخ به این سوال که آیا حیدری به بازی با العین می رسد تاکید می کند: «هنوز چیزی مشخص نیست و وضعیت خسرو برای این مسابقه مبهم است. ما به هیچ عنوان در مورد او ریسک نمی کنیم و اگر حیدری صد درصد آماده نشود قطعا اجازه نخواهیم داد بازی کند. فعلا نمی توان در ورد او نظر قطعی داد و تکلیف حیدری روز سه شنبه مشخص خواهد شد.»

معاون پزشکی استقلال در خصوص وضعیت مهدی رحمتی می گوید: «او از ناحیه عضلات ران اذیت شد و در حال حاضر فیزیوتراپی می کند. وضعیت رحمتی نسبت به حیدری بهتر است و ما فردا از این بازیکن تست می گریم تا وضعیتش مشخص شود.»

وقتی مجیدی گل می زند و بازی بعد روی نیمکت می نشیند من چه بگویم ؟

خبرگزاری فارس: اشجاری: وقتی مجیدی گل می‌زند و نیمکت‌نشین می‌شود من چه بگویم؟!

حسن اشجاری در مورد نیمکت نشینی اش در تیم استقلال و اینکه گفته می شود از این موضوع ناراحت است اظهار داشت: من ناراحتی خاصی ندارم. هر بازیکنی دوست دارد بازی کند. من فقط می گویم نیمکت نشینی من به دلیل فنی یا بی انضباطی یا داد و بیداد و دیر آمدن یا زود آمدن در تمرین ندارد. این نظر سرمربی تیم است و به آن احترام می گذارم.

وی افزود: من گفته ام و باز می گویم من حتی اشتباهی در بازی هایم نداشتم که نیمکت نشین شوم. من بازیکنی نیستم که بخواهم با مصاحبه کردن خودم را فیکس کنم و از این کار هم خوشم نمی آید.

اشجاری تاکید کرد: من هیچ مشکلی در تیم استقلال ندارم و با وجودی که از بدو ورودم به این تیم حرف وحدیث هایی درست شد اما کاری به کار کسی ندارم. وقتی بازیکنی مثل فرهاد مجیدی که گل می زند اما بازی بعدی روی نیمکت است من چه باید بگویم؟

این بازیکن در ادامه در خصوص اینکه هاشم بیک زاده در مصاحبه ای عنوان کرده باشگاه استقلال به دلیل مصدومیت وی اقدام به جذب اشجاری کرده است، گفت: من هم این صحبت را شنیدم اما باید بگویم جذب یک مهره توسط باشگاه به بازیکن ربطی ندارد. باشگاه استقلال حتما در جناح چپ خود احساس نیاز کردند که در نقل و انتقالات من را جذب کردند. من هم بازیکن دسته سوم نبودم و از تیم قهرمان سپاهان آمده ام. البته هاشم بیک زاده هم حتما ناخواسته این حرف را زده است و برداشت از حرف او بد بوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می کند در بازی با العین به میدان برود، گفت: همه چیز به نظر سرمربی باز می گردد. استقلال تیم کم مهره ای نیست و من نمی توانم در این مورد حرفی بزنم وسعی می کنم در زمین حرف هایم را بزنم


به سیدصالحی گفتم توی زمین میکُشمت !

مثل این که حسابی با سیدصالحی در طول بازی درگیر بودی؟ 

این درگیری فقط فوتبالی بود و برخلاف مسائلی که عنوان شده است به هیچ عنوان به یکدیگر حرف زشت نزدیم. سید یک بازیکن پرانرژی است که در زمین حرارت زیادی دارد و من هم از پرانرژی بودن او انرژی می گیرم. ما از زمانی که در رده جوانان بازی می کردیم با همدیگر جنگ و دعوا داشتیم و اتفاقا به سید گفتم که تو بهترین مهاجم ایران هستی. من از او تعریف کردم و البته به سیدصالحی گفتم که در زمین مسابقه تو را می کشم! 

بازی چطور بود؟ 

بازی خوبی بود. ما قبل از این که گل را بزنیم روی دروازه تراکتور فشار آوردیم و بعد از 10 نفره شدن کار برایمان سخت شد. ما مقابل تیم پرقدرتی بازی داشتیم و تراکتور از سال گذشته شخصیت قهرمانی پیدا کرد و فقط با اختلاف یک امتیاز قهرمان نشد. آنها امسال چند بازیکن جدید اضافه کردند و مربی خارجی هم آوردند. البته باید بگویم که تراکتور بدون هوادارانش به یک تیم کاملا معمولی تبدیل می شود. 

تراکتور نسبت به فصل قبل قوی تر شده یا ضعیف تر؟ 

من معتقدم نسبت به پارسال بهتر شده است و خوب هم هزینه کرده اند. با این حال باز هم می گویم آنها بدون هوادار نمی توانند نتیجه بگیرند. 

مگر استقلال بدون هوادار می تواند نتیجه بگیرد؟ 

مگر ما تماشاگر داریم که شما این حرف را می زنید؟ ما به حمایت هواداران احتیاج داریم و یکی از دلایل پیروزی استقلال مقابل تراکتور حضور آنها در ورزشگاه بود ولی در همه بازی ها اینطور نیست. 

به نظر تو چرا تماشاگران به استادیوم نمی آیند؟ 

با دلار 3700 تومانی انتظار دارید تماشاگر به استادیوم بیاید؟ مطمئنا بسیاری از مردم مشکل مالی دارند و الان زندگی کردن با گذشته خیلی فرق دارد. 

می گویند عده ای از بازیکنان استقلال یعنی مهره های سرشناس این تیم پول گرفته اند و تو هم جزو آنها هستی. در این مورد چه صحبتی داری؟ 

من هم شنیده ام که تعدادی از بازیکنان پول گرفته اند ولی من جزو آنها نیستم. امسال این مشکلات ما را اذیت کرده و این در حالی است که ما در این فصل به هیچ عنوان اعضای هیات مدیره استقلال را ندیده ایم. من چند وقت پیش هم با قلعه نویی صحبت کردم و گفتم اگر با هم نباشیم مشکلات بیشتر می شود. 

اتفاقا قبل از سفر به قطر صحبت های تو و قلعه نویی سروصدای زیادی را به پا کرد. در این مورد صحبت می کنی؟ 

روزنامه ها عکس انداختند و شاید موضوع را طور دیگری جلوه دادند ولی من با قلعه نویی جر و بحثی نداشتم. سال ها است که زیر نظر این مربی بازی می کنم و اخلاق یکدیگر را خوب می دانیم. او معلم من است و شاید گاهی اوقات با قلعه نویی بحث کنم اما در آن روز جر و بحثی بین ما نبود. 

حرف های شما در مورد چه بود؟ 

من در مورد مشکلات مالی صحبت کردم. تیم ما با بدبختی بسته شد و حالا حیف است که این موضوع به ما ضربه بزند. متاسفانه ما اعضای هیات مدیره را ندیده ایم و هیچ کس به فکر استقلال نیست. علی فتح الله زاده تنها است و البته جای شکرش باقی است که آدم هایی مثل نظری جویباری و امیری در باشگاه هستند. 

فکر می کنی با این برد مهم قهرمانی شما قطعی است؟ 

هنوز نه و فکر می کنم هفته آینده تکلیف قهرمانی مشخص خواهد شد. تراکتور با سپاهان بازی دارد و ما با نفت تهران بازی می کنیم که اگر این بازی را ببریم خیلی به نفع ما خواهد شد.


مقابل گهر محرومیم نه سپاهان

خبرگزاری فارس: ماجدی: آقایان هر شانتاژی کردند تا استقلال ضربه بخورد/مقابل گهر محروم هستیم نه سپاهان

میرشاد ماجدی در مورد رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت استقلال از یک بازی بدون تماشاگر در لیگ برتر و محرومیت عمران زاده و برهانی اظهار داشت: دوستان هر کاری قبل و بعد از بازی با تراکتورسازی انجام دادند تا استقلال ضربه بخورد. کارهایی که آقای جعفری مدیرعامل تراکتورسازی قبل از مسابقه انجام داد تا بازی را درآورد و نتوانست بعد از بازی هم انجام داد.

وی افزود: با تنش هایی که در جریان مسابقه پیش آوردند برای استقلال دردسر درست کردند. ما امروز ظهر با معاون حقوقی باشگاه که آیین نامه ها را خوب بلد است، جلسه ای داریم و موضع خود را نسبت به این رای اعلام می کنیم. جالب است که حق اعتراض هم نداریم و فقط آقای جعفری می تواند به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به جریمه 8 میلیون تومانی خود معترض شود.

وی در مورد اینکه گفته می شود استقلال در بازی با سپاهان در لیگ از حضور تماشاگر محروم است، گفت: این هم از آن مطالبی است که برخی برای خود می نویسند. ما در بازی هفته سی‌ام میهمان تیم نفت تهران هستیم و در بازی سی‌ویکم با گهر در تهران بازی داریم و در این مسابقه نمی توانیم تماشاگر داشته باشیم. شما باید ببینید عقل سلیم چه می گوید.

ماجدی با انتقاد از مدیرعامل تراکتورسازی تصریح کرد: آقای جعفری شب گذشته در تلویزیون طوری صحبت یم کرد که انگار پرچمدار اخلاق است. او که صحبت های خوب انجام می دهد چرا قبل از بازی این طور صحبت نمی کرد و با مطرح کردن بحث 50 - 50 در ورزشگاه جو را خراب کرد. ما اکنون آرش برهانی را به دلیل اخراجی که شد در واقع 3 جلسه در اختیار نداریم. هفته هاست که به قلعه نویی فحاشی می کنند اما انگار کسی این چیزها را نمی بیند.آقای جعفری خود را پشت هواداران تراکتورسازی قایم کرده است.

ماجدی در مورد بازی با العین و مصدومیت خسرو حیدری و مهدی رحمتی گفت: ما امیدوار هستیم که مشکلی برای بازی نداشته باشند. این هم بابت خستگی است که این بازیکنان دارند. با این برنامه ریزی عده ای می گویند لیگ را 20 تیمی کنیم. امیدواریم که هواداران استقلال روز چهارشنبه تیم را تنها نگذارند و همان طور که در بازی با تراکتورسازی با تشویق های خود جای خالی آرش برهانی را پر کردند مقابل این تیم اماراتی هم همینطور کنار تیم باشند


سررشته داری: عدالت را پارسال هم اجرا کردید ؟!

محمد سررشته‌داری با انتقاد از رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از او خواست پاسخ دهد که آیا بعد از حوادث سال گذشته در تبریز نیز عدالت جاری شده است؟

مدیر رسانه‌ای استقلال درباره موضع باشگاه استقلال درباره احکام صادر شده از سوی کمیته‌ انضباطی علیه این باشگاه گفت: آقای فتح‌الله‌زاده فعلا در مالزی هستند. با این حال امروز ساعت 12 با آقایان نظری جویباری، قائم مقام باشگاه استقلال – بزرگی، معاون حقوقی، میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال جلسه‌ای خواهیم داشت تا در این باره صحبت کنیم. همچنین قرار است ابعاد ماده «15» را هم بررسی کنیم. طبق این ماده حتی حق اعتراض به احکام را هم از ما گرفته‌اند.

وی با انتقاد از حسن زاده خطاب به وی گفت: آقای حسن‌زاده عدالت را خوب اجرا کردید! اگر عدالت این است که باید فاتحه عدالت در این فوتبال را خواند. زمانی که چند هفته‌ علیه سرمربی تیم ما که با دستان خالی بهترین نتیجه‌ تاریخ تراکتورسازی را کسب کرد، عده‌ای معلوم‌الحال بی‌احترامی می‌کنند، کمیته‌ انضباطی در خواب بود؟ در استادیوم، پیش از ورود هواداران استقلال علیه قلعه‌نویی شعار می‌دادند و بدترین حرف‌ها را به زبان آوردند اما کمیته‌ انضباطی آنها را نمی‌بیند. متاسفانه این برخوردها با عدالت تناسبی ندارند و کاملا غلط است. آقای حسن‌زاده تصور نکنید مردم یادشان نمی‌آید که سال گذشته در تبریز چه حوادثی روی داد. حوادثی که در تاریخ نمونه ندارد. پرتاب سنگ و یخ و برف آمیزه‌ای بود که تعجب همگان را به همراه داشت. همه ایران آن حوادث را دیدند و البته کمیته‌ انضباطی ندید و شاید هم نخواست بیند. آقای حسن‌زاده چه حکمی شایسته حرکات و رفتارهای هواداران تراکتورسازی در آن روز انجام دادید که این گونه استقلال را نقره داغ کردید؟

او افزود: حوادث ورزشگاه آزادی تماما واکنش بود نه کنش. استقلال همواره بی‌ادبی، بدرفتاری و الفاظ زشت را محکوم کرده است؛ چرا که با فوتبال تناسبی ندارند چه این حرکات از سوی هواداران استقلال باشد و چه از سوی سایر تیم‌ها اما این احکام صادر شده عدالت نیست. آقای حسن‌زاده از شما می‌خواهم این صحبت‌ها را بدون حب و بغض بخوانید و این پرسش ما را پاسخ بدهید. در دیدار سال گذشته ما برابر تراکتورسازی و پس از آن اتفاقات، عدالت را چگونه اجرا کردید؟


عمران زاده : بدون شنیدن حرفهایم محروم شدم

حنیف عمران‌زاده با اشاره به رای کمیته انضباطی علیه خود گفت: از این حکم خیلی ناراحتم. در تمام دنیا مرسوم است که متهم را بازخواست می‌کنند و پس از آن حکم صادر می‌کنند ولی متاسفانه اینجا بدون این که کسی به حرفم گوش کند، حکم صادر کردند.

وی اضافه کرد: در اینکه جو بازی روی من تاثیر گذاشت، هیچ شکی نیست و هیچ مشکلی هم با این قضیه ندارم. نارحتی‌ام بیشتر برای این است که بدون اینکه مرا بخواهند حکم را صادر کردند.

مدافع تیم فوتبال استقلال افزود: تا حالا به کسی توهین نکرده‌ام. وقتی هم بین دو نیمه آقای کامرانی با من حرف زد، گفتم با داور وسط می‌خواهم صحبت کنم با شما کاری ندارم. تنها حرف من به داور این بود که اگر کار آرش کارت قرمز داشت، باید به بازیکن تراکتور هم کارت قرمز نشان می‌داد. این محرومیت سنگین برای تماشاگران، استقلال و آرش دور از انصاف است.

مدافع تیم استقلال همچنین گفت: برهانی در جریان بازی خطا کرد و اخراج هم شد، بنابر این یک جلسه باید محروم باشد. پس این دو جلسه محرومیت اضافی دیگر برای چیست؟ امیدوارم مسئولان باشگاه استقلال نسبت به این قضیه چاره اندیشی کرده و از حق ما دفاع کنند.


آخرین وضعیت خسرو و سید

خبرگزاری فارس: حیدری: اگر ۱۱ نفره بودیم بیش از یک گل می‌زدیم

دکتر نوروزی در مورد وضعیت حیدری که در بازی با تراکتورسازی از ناحیه کشاله مصدوم شد می گوید: «بعد از گرفتن ام آر آی خوشبختانه مشخص شد که در عضلات حیدری پارگی وجود ندارد ولی به بافت عضلات او فشار وارد شده است. او به صورت مرتب مراحل درمانی را انجام می دهد تا ورم و التهاب پایش کمتر شود.»

او در پاسخ به این سوال که آیا حیدری به بازی با العین می رسد تاکید می کند: «هنوز چیزی مشخص نیست و وضعیت خسرو برای این مسابقه مبهم است. ما به هیچ عنوان در مورد او ریسک نمی کنیم و اگر حیدری صد درصد آماده نشود قطعا اجازه نخواهیم داد بازی کند. فعلا نمی توان در ورد او نظر قطعی داد و تکلیف حیدری روز سه شنبه مشخص خواهد شد.»

معاون پزشکی استقلال در خصوص وضعیت مهدی رحمتی می گوید: «او از ناحیه عضلات ران اذیت شد و در حال حاضر فیزیوتراپی می کند. وضعیت رحمتی نسبت به حیدری بهتر است و ما فردا از این بازیکن تست می گریم تا وضعیتش مشخص شود.»
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود ها
  • آپلود سنتر آپلود فست
  • نیک موزیک
  • ایران تمپ
  • دانلود ها
  • طوفانی
  • ابدانان ابی
  • دانلود كليپ
  • خرید ساعت مچی مردانه زنانه دخترانه اصل
  • خبرگزاری نایک فوتبال
  • فرهاد مجیدی
  • کاپیتان فرهاد مجیدی
  • دانلود نمونه سوال و جزوات درسی
  • وبلاگ هواداران استقلال و فرهاد مجیدی
  • کیف پول آلوما والت
  • دهکده عاشقان فرهاد مجیدی
  • عاشقان فرهاد مجیدی/شماره7
  • گالری تصاویر استقلالی
  • !هواداران فرهاد مجیدی کلیک کنن
  • !هواداران فرهاد مجیدی کلیک کنن
  • عاشقان فرهاد مجیدی
  • وب هواداران فرهاد مجیدی
  • ورود لنگیا ممنوع
  • تصاویر استقلالی
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • ساعت مچی کاسیو
  • wwe2014
  • لنگر دانلود
  • اس اس نیوز
  • افزایش قد تضمینی
  • خرید گوشی موبایل
  • خرید سریال مختارنامه
  • خرید تبلت سامسونگ
  • کرم گونه گذار مروارید
  • دانلود کتاب
  • خرید ساعت دیواری
  • کفش لاغری
  • تو اس اس
  • گیرنده دیجیتال
  • هندزفری تغییر صدا
  • خرید تبلت سونی
  • کرم موبر دائمی باله آ
  • به روزترین سایت موسیقی در ایران
  • گالري عكس
  • سایت ارایشی وتفریحی
  • خرید گوشی موبایل
  • پارساباد پی سی
  • آرتا پي سي | نرم افزار, بازي, کتاب, موبا
  • آپـــــــــــ
  • تبادل لینک
  • بازی ساز
  • تاج استقلال
  • وبلاگ هواداران استقلال
  • همه چیز از همه جا
  • وب سرگرمی تفریحی فان صدا
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • جاده های پر پیچ و خم عاشقی
  • جاده های پر پیچ و خم عاشقی
  • DL-I
  • تسكين لنگي بي افتخار
  • خبر پلیمر
  • سایت تفریحی
  • نایس اندروید
  • لنگر دانلود
  • بازی و برنامه های اندروید
  • برف موزیک
  • بازی و برنامه های اندروید
  • اخبار روز فوتبال
  • باباآب!
  • ??? ??
  • سلطان عشق استقلال وآرش
  • ادکلن مردانه بولگاری
  • ادکلن زنانه جادور
  • ادکلن مردانه وود
  • ادکلن مردانه لجند
  • ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • هواداران جدگال استقلال
  • سکوت
  • سرگرمی:سوتی و خنده
  • ♥ ارتــــش کاپــیتان مجیـــــــدی ♥
  • کانون هواداران استقلال تهران
  • عكاسخانه
  • سمپادی ها
  • **خبرنو**
  • هاست سی پنل رایگان
  • ♛★ عقاب آسیا ♛★
  • دقیقه 90
  • فروشگاه اینترنتی میهن کالا
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • فانی چت
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • کاپیتان همیشگی فرهاد مجیدی
  • خرید کارت شارژ
  • کافه تنهایی
  • کیهان تکنولوژی
  • عینک آفتابی
  • دانلودها
  • اس ام اس تک
  • طرفداران استقلال
  • قالب ورزش نیوز
  • ویکی دانلود ها
  • خرید شارژ ایرانسل
  • خرید شارژ ایرانسل
  • JUST ESTEGHLAL
  • استقلال دریای عشق است
  • دل نوشته های مهدی
  • مجله اینترنتی فن نارنیا
  • ساسان اس ام اس
  • صدیقه و علیرضاحقیقی 88galaxy
  • prdesigner
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • کد آهنگ
  • آهای فرهاد مجیدی
  • چشمای فرهاد
  • توتو اس ام اس
  • سکــــوتـــــ ستآرهــــآ
  • استقلال قهرمان میشه
  • وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی
  • سایت تخصصی دانلود موبایل
  • استقلال سرور پرسپولیسه
  • آبی پوشان
  • استقلال یعنی نفس
  • شیـــــــــرین
  • ضایع بازی
  • سکوت تنهایی من
  • دخـتران2 آتیــشه ی آبی
  • علی اکبر فـرقـانـی
  • ✚ عيشـ✖ـق مَــ‍‍טּ اســتِــقـلال ✚
  • یک قدم مانده به تو
  • ❤❤مجنون اس اس7کاپیتان فرهاد❤❤
  • اینجا همه چی در همه!!
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • دوقلوهای افسانه ای
  • تـــآ رهـــــــایــــــــــےْ
  • هواداران متعصب استقلال
  • استقلال آبی ترین رنگ دنیا
  • وبلاگ هواداران استقلال تهران
  • سلطان آبی پوش
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 986
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 702
  • آی پی امروز : 284
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 521
  • باردید دیروز : 237
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 521
  • بازدید ماه : 521
  • بازدید سال : 63,526
  • بازدید کلی : 2,346,416