loading...
خبر های جدید استقلال | اس اس نیوز
مدیر سایت بازدید : 444 1391/11/16 نظرات (20)

پیروزی استقلال مقابل پیکان با پسر قلعه‌نویی

خبرگزاری فارس: پیروزی استقلال مقابل پیکان با پسر قلعه‌نویی!


تیم استقلال از ساعت 15 امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف پیکان تهران رفت. با توجه به اینکه پیکان روز گذشته در مقابل داماش با نتیجه 2 بر صفر در لیگ برتر باخته بود در این بازی با ترکیب ذخیره‌های خود به میدان رفت. البته استقلالی‌ها به بیشتر بازیکنان اصلی خود استراحت داده بودند.

ترکیب تیم فوتبال استقلال:

سید حسین حسینی، عمران‌زاده، اشجاری، حمودی، بیک‌زاده، موسوی، محمدرضایی، طهماسیان، اکبرپور، رحمتی و کاماچو.

ترکیب تیم فوتبال پیکان:

آشنا، دباغ، میکائیلی، حسینی، جلال کاملی‌مفرد، معقولی، زنیدپور، میری، سالارخانی و بابامحمدی.

گل های تیم استقلال را در این بازی محمدرضایی در دقایق 7 و 11 و ایمان موسوی در دقیقه 42 به ثمر رساندند.

*آرش برهانی به دلیل مصدومیت اختصاصی دور زمین دوید، همچنین بائو، مجیدی و ساموئل نیز پس از اینکه اختصاصی دور زمین دویدند ورزشگاه را ترک کردند.

*حدود 120 هوادار بازی امروز را از نزدیک تماشا کردند، نکته جالب این بود در دقیقه 30 دروازه‌بان استقلال خطایی روی مهاجم پیکان انجام داد که داور ضربه پنالتی اعلام نکرد به همین دلیل هواداران استقلال در حمایت از مهاجم پیکان فریاد می‌زدند که این خطا پنالتی بود.

*مهدی رحمتی در تمرین امروز شرکت نکرد. وی به دلیل مصدومیت چند روزی است که فیزیوتراپی می‌کند.

*در دقیقه 30 نیمه دوم بازی هوتن قلعه‌نویی فرزند سرمربی تیم فوتبال استقلال به جای حمودی هافبک راست این تیم وارد زمین شد.

*این بازی در دو وقت 35 دقیقه‌ای برگزار شد.

در پایان بازی فیروز کریمی به سمت قلعه‌نویی رفت و از او بابت این دیدار تدارکاتی تشکر کرد.

بازیکنان اصلی تیم فوتبال پیکان پس از بازی دوستانه امروز ریکاوری کردند.


استقلال در رده 131، سپاهان 154 و پرسپولیس 342 جهان/ بارسلونا بهترین تیم دنیا

خبرگزاری فارس: استقلال در رده 131، سپاهان 154 و پرسپولیس 342 جهان/ بارسلونا بهترین تیم دنیا


سایت تاریخ و آمار فوتبال جهان برترین تیم‌های فوتبال جهان را اعلام کرد که بر این اساس بارسلونا اسپانیا با 307 امتیاز در صدر تیم‌های فوتابل جهان قرار دارد و باشگاه‌های اتلتیکو مادرید با 298 امتیاز و چلسی انگلیس با 281 امتیاز دوم و سوم هستند.

در میان تیم‌های ایرانی هم استقلال ایران با 106 امتیاز از مکان 107 جهان به رده 131 سقوط کرده است.

سپاهان ایران هم با 100 امتیاز از جایگاه 146 به مکان 154 سقوط کرده و پرسپولیس هم با 69 امتیاز در مکان 342 قرار دارد. رتبه قبلی قرمزها 295 بود.


قرار باشد جانواریو بیاید اعلام می‌کنیم

خبرگزاری فارس: قرار باشد جانواریو بیاید اعلام می‌کنیم/ استقلال، پیکان در دو نیمه ۳۰‌دقیقه‌ای


میرشاد ماجدی در خصوص شایعه حضور فابیو جانواریو در استقلال گفت: از زمانی که این بازیکن از استقلال جدا شده است با او در تماس نبودم ولی می دانم او بازیکن خوب و بزرگی است و حتی می تواند به کار استقلال بیاید.

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد: تا این لحظه خبری در خصوص انتقال او به استقلال ندارم و مطمئنا اگر قرار باشد او به این تیم بیاید قطعا اعلام می کنیم.

وی در پایان در خصوص دیدار تیم های استقلال و پیکان گفت: قرار است دو تیم از بازیکنان ذخیره خود استفاده کنند و این مسابقه در قالب دو تایم 30 دقیقه ای برگزار خواهد شد.


تماسی از سوی استقلالی‌ها گرفته نشده است/ روند پیشرفت فابیو عالی است

خبرگزاری فارس: تماسی از سوی استقلالی‌ها گرفته نشده است/ روند پیشرفت فابیو عالی است


 خبر بازگشت فابیو جانواریو به تیم استقلال در رسانه های مختلف منتشر شده است در حالی که مدیر برنامه های این بازیکن می گوید: تاکنون تماسی از سوی استقلالی ها با وی گرفته نشده است.

علیرضا نکومنش مدیر برنامه های جانواریو در گفت و گو با فارس در خصوص شرایط هافبک برزیلی آبی پوشان اظهار داشت:خوشبختانه جانواریو فعلا نیازی به عمل جراحی ندارد و روند پیشرفت او عالی است.

وی افزود: قرار است هفته آینده راهی برزیل شوم و خودم شرایط او را بررسی کنم اما دقیقا همان اتفاقی که دکتر نوروزی پیش بینی می کرد افتاده و رباط پای او 25 درصد پیشرفت داشته است.

نکومنش در ادامه گفت و گو با فارس تاکید کرد: جانواریو خودش را عضو استقلال می داند چون در کنار تیم زندگی کرده است. من چندین بار در این مدت با او صحبت کردم و او علاقه دارد اگر قرار باشد به میادین برگردد به استقلال برگردد. او همچنان پیگیر نتایج تیم است ولی تا امروز تماسی از سوی استقلالی ها با من گرفته نشده است.

مدیر سایت بازدید : 609 1391/11/13 نظرات (1)


روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید

که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است


بين دو نيمه ي دربي بود ...طبق عادت هميشگي اش دستکس هايش را در آورد و به سمت تونل رختکن رفت ... انتظار هر حرف يا شعاري را از هموطنان طرفدار تيم قرمز پوش داشت جز اين يکي;


دانيال داوري ... گلر تيم ملي ...


خدا ميداند در آن لحظات بر سيد مهدي رحمتي چه گذشت ... با خود مي گفت: مگر نه اينکه اينجا ايران است؟ !! مگر نه اينکه اينها هموطنان من هستند. همان هايي که روز بازي با کره از ذره ذره ي وجودم براي شاد کردنشان در استاديوم مايه گذاشتم؟ !! مگر نه اينکه گلر تيم ملي هستم؟ !


هنوز به ورودي تونل نرسيده بود که راهش را به سمت سکو هاي طرفدار تيم قرمز کج کرد و دستکش هايش را زير بغل زد و برايشان دست زد و با چشماني که حلقه اشک غيرت و تعصبي که به جوش آمده بود پيراهنش را با تمام وجود بوسيد و رفت...


يادگار ناصر... سيد دست طلايي ...عقاب آسيا ... تو تنها نيستي ... يک لشکر آبي با تمام وجود تا لحظه ي آخر پشت توست...

http://upload.tehran98.com/img1/hmv0gwewuydv8z5lbmwm.png

مدیر سایت بازدید : 348 1391/11/12 نظرات (35)


الکلاسیکو با گل های فابرگاس برای بارسا و واران برای رئال با تساوی یک بر یک مساوی به پایان رسید. مسابقه ای که در آن بازوبند رئال بر بازوی کریس رونالدو بسته شده بود اما ستاره نجات یاران مورینیو ، واران بود و رونالدو چندبار پشت دروازه بارسا جا ماند. در سوی مقابل هم مسی اگرچه نمایش بدی نداشت اما تنها گلش در این بازی آفساید بود و قبول نشد. در این بازی هم مثل چند بازی اخیر بارسا ، تیتو ویلانووا کنار تیمش نبود. او به آمریکا رفته تا سرطانش را درمان کند و کار به جای او در دست رورا بود که نتوانست پیروزیدر این دربی مهم را حفظ کند. امسال از 4 دربی انجام شده هر تیم یک برد دارند و 2 مساوی. نکته جالب الکلاسیکو این بود که رئال در غیاب کاسیاس ، از لوپز گلر جدیدش در دروازه سود می برد اما او چندبار دچار اشتباه شد چون انگار با مدافعان تیم هماهنگی نداشت. مسابقه ای که در شروعش ، رئالی ها با استارت عالی کریس رونالدو نشان دادند به دنبال پیروزی هستند اما بزودی این بارسا بود که بر بازی مسلط شد اما در پایان یک تساوی ، هر یک از دو تیم را صاحب یک امتیاز کرد.

 بازی اول ال‌کلاسیکو در نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا برنده نداشت؛ اما بی نهایت زیبا و جذاب و دیدنی بود و گل هم داشت.در حالی که سانتیاگو برنابئو جا برای سوزن انداختن نداشت و تماشاگران با تشویق‌های کر کننده خود به حمایت تیم ناقص خود ( در غیاب کاسیاس، په‌په، راموس، کونترائو و دی‌‌ماریا) آمده بودند، رئال بازی را با حمله شروع کرد تا بارسا را به عقب براند و روی ضربه آزاد دقیقه اول پینتو را به واکنش واداشت؛ اما خیلی زود بارسا خود را پیدا کرد. در دقیقه 21 ضربه آزاد ژاوی روی تیر افقی دروازه رئال نشست. دروازه‌ای که دیگو لوپز برای اولین بار بعد از بازگشت درون آن ایستاده بود. او به آدان ترجیح داده شد تا مشخص شود نیمکت نشینی ایکر کاسیاس به دلیل آمادگی آدان نبود. در دقیقه 24 هم روی اشتباه کاروالیو، دروازه رئال تا آستانه باز شدن پیش رفت؛ اما شوت ژاوی روی خط دروازه توسط واران (بهترین بازیکن رئال) بیرون کشیده شد. در دقیقه 35 هم رئالی‌ها تا آستانه فروپاشی دروازه رئال پیش رفتند که تکل دنی آلوز اجازه گلزنی به رئال نداد. بازی در نیمه اول با همین تساوی بدون گل به پایان رسید تا بارسا به رختکنی برود که در آن سرمربی وجود نداشت و مشخص نبود چه کسی باید برای بازیکنان درباره نیمه اول صحبت کند.
بازی در نیمه دوم با برتری بارسا شروع شد و 5 دقیقه بعد به گل رسید. این گل توسط فابرگاس به ثمر رسید. بعد از این گل بارسا برتری محسوسی نسبت به رئال داشت. رئالی‌ها هم مانند نیمه اول سعی داشتند با خطاهای مکرر بازیکنان بارسا را متوقف کنند. آنها در این بازی 5 برابر بازیکنان مهمان خطا کردند که این نشان می‌دهد مورینیو تا چه اندازه نگران سرعت بازی بارسا بود. البته آنها حق هم داشتند چون مردان اصلی خط دفاعی خود را در اختیار نداشتند.
در دقیقه 52 اسین یکی از خوب‌های رئال در خطایی آشکار به ساق پای آلبا زد که کارشناسان داوری معتقدند طبق قانون باید اخراج می‌شد؛ اما این اتفاق نیفتاد تا مورینیو کاری به کار داوران بازی نداشته باشد.
در دقایق 70 و 73 فابرگاس و پدرو دو توپ طلایی را گل نکردند. بخصوص موقعیت پدرو به صورتی بود که هیچ کس فکر نمی‌کرد او گل نزند. در دقیقه 81 واران توانست با ضربه سر گل تساوی را برای رئال به ثمر برساند
در دقیقه 81 واران روی ارسال با ضربه سر گل زد تا بهترین بازیکن رئال در این بازی لقب بگیرد. مورینیو به لطف این گل حالا با خیال راحت به بازی برگشت (چهارشنبه 9 اسفند در نیوکمپ) فکر می‌کند چون برای آن بازی مجموعه بازیکنان خود را در اختیار دارد.

مدیر سایت بازدید : 362 1391/11/10 نظرات (1)

مجیدی:‌ شنیده بودم که درآوردن پیراهن مشابه کارت زرد ندارد/ از صمیم قلب برگشتم



فرهاد مجیدی پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال برابر پیکان در خصوص شرایط این بازی اظهار داشت: به دلیل بارندگی کمی بازی برای هر دو تیم سخت شده بود. در مجموع نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و اگر از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده می‌کردیم می توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی با بیان اینکه گلی که به ثمر رساندم حاصل تلاش تمام بازیکنان بود ادامه داد: از تماشاگرانی که در این باران به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند ممنونم.

مجیدی در خصوص دریافت کارت زرد از سوی داور به علت شادی بعد از گلش تصریح کرد: شنیده بودم اگر دو پیراهن مشابه روی هم بپوشیم و یکی را از تن در بیاوریم مستحق دریافت کارت زرد نیستیم و به همین دلیل به داور اعتراض کردم که وی در جواب من گفت در قانون جدید این حرکت اخطار دارد.

وی در خصوص اینکه چرا همیشه در دقایق پایانی وارد میدان می‌شود عنوان کرد: من بسیار آماده هستم و یک ماه زیرنظر مربی بدنساز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم. با این شرایط بهتر است سوالات فنی را از کادر فنی بپرسید.

مجیدی در ادامه با انتقاد از یک خبرنگار گفت: من گزارشی که شما تهیه کرده بودید دیدم. شما در آن گزارش گفتید معلوم نیست که چرا مجیدی به استقلال باز گشته است. باید اعلام کنم که من هرچه دارم از فوتبال و استقلال است اگر هم به استقلال بازگشتم به خاطر این بود که فکر کردم حداقل دل یک هوادار شاد می‌شود.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال افزود: برای بازگشت به استقلال با عقل و منطق تصمیم نگرفتم بلکه با دلم این کار را کردم. باید در جواب شما اعلام کنم که هنوز یک ریال هم از استقلال دریافت نکردم و حتی از سال قبل هم کمی از این تیم طلب دارم.


صادقی: هر دو تیم پاک بازی کردند/ حرف‌هایمان را در زمین می‌زنیم

خبرگزاری فارس: صادقی: هر دو تیم پاک بازی کردند/ حرف‌هایمان را در زمین می‌زنیم


 امیر حسین صادقی پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال برابر پیکان در خصوص شرایط این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود اما بارش باران کمی بر کیفیت آن تاثیر گذاشته بود. هر دو تیم خوب و پاک بازی کردند و رو به ضدفوتبال نیاوردند.

وی ادامه داد: سرمربی تیم قبل از بازی به ما تذکر داده بود که دربی تمام شده و تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم. این بازی برای ما بسیار مهم بود و 3 امتیازش می‌توانست راه قهرمانی را برای ما هموار‌تر کند که خوشبختانه توانستیم آن را به دست آوریم.

صادقی در خصوص برخورد با پرسپولیس در جام حذفی خاطرنشان کرد: اگر در جام حذفی با این تیم برخورد کردیم بازی خواهیم کرد و در غیر این صورت تمرکزمان را روی سایر تیم‌ها خواهیم گذاشت. در صورت برخورد با این تیم در فینال باید با پرسپولیس بازی کنیم. من عادت ندارم خارج از زمین صحبت کنم و حرفهایم را در زمین خواهم زد.


حمودی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم/ دوست دارم به مجیدی کمک کنم

خبرگزاری فارس: حمودی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم/ دوست دارم به مجیدی کمک کنم


علی حمودی پس از پیروزی 3 بر صفر برابر پیکان اظهار داشت: 3 امتیاز این مسابقه برایمان بسیار مهم بود که توانستیم آن را به دست آوریم. پیکان هم خوب بازی کرد و نشان داد که جایگاهش در رده‌های بالاتر جدول است.

وی با بیان اینکه اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم گفت: بدون شک تمام بازیکنان دوست دارند که مجیدی برای استقلال گلزنی کند. خودم هم دوست دارم که به مجیدی کمک کنم تا بتواند گل‌های بیشتری به ثمر برساند.


حاتمی: بازی کاملا یکطرفه بود/ خوشحالم که در کنار مجیدی بازی می‌کنم

خبرگزاری فارس: حاتمی: بازی کاملا یکطرفه بود/ خوشحالم که در کنار مجیدی بازی می‌کنم


 فرزاد حاتمی پس از برتری 3 بر صفر تیم استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم با یک نتیجه خوب صدر‌نشینی خود را حفظ کنیم و از این بابت خیلی خوشحالم.

وی در پاسخ به این سوال که آمار خوبی از خود در گلزنی به جا گذاشته است، گفت: از این بابت خوشحال هستم که برای تیم‌ام مثمر ثمر بودم و در بازی امروز نیز سعی کردم از فرصت‌ها استفاده کنم البته بازی کاملا یکطرفه بود چون فیروز کریمی تازه به این تیم آمده و می‌خواهد نتایج بهتری بگیرد.

وی در خصوص گلزنی فرهاد مجیدی نیز گفت: ‌همه از گلزنی فرهاد مجیدی خوشحال‌اند چون هواداران نیز امروز این مسئله را نشان دادند. من نیز خوشحال هستم که در کنار مجیدی بازی می‌کنم و از اینکه او اولین گل‌اش را در این فصل به ثمر رساند بیشتر خوشحال شدم.

وی در خصوص انتقاداتی که بعد از دربی از استقلال صورت گرفت، گفت: بارها تاکید کردم که استقلال در صدر جدول است و تیمی که در این جایگاه حضور دارد هیچگاه برای نباختن به زمین نمی‌آید. در آن بازی فاصله‌ خطوط ما کمی زیاد شد و شاید همین علت باعث شد پرسپولیسی‌ها در دقایقی از بازی توپ را در اختیار بگیرند اما تصور نمی‌کنم آنقدر برتری داشته باشند که مدعی پیروزی در این مسابقه باشند.


بیک‌زاده: همه استقلالی ها دوست دارند مجیدی گلزنی کند

خبرگزاری فارس: بیک‌زاده: همه استقلالی ها دوست دارند مجیدی گلزنی کند


هاشم بیک زاده پس از برتری 3 بر صفر تیم استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که بازگشتم با پیروزی تیم همراه بود.

وی افزود: متاسفانه در این مدت به دلیل مصدومیت بدشانسی می‌آوردم و از ترکیب تیم دور بودم اما امروز به نظرم هم من و هم استقلال بازی خوبی ارائه کردیم و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

مدافع تیم استقلال در خصوص روند بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود و ما می‌توانستیم با گل‌های بیشتر به برتری برسیم و شاید اگر از موقعیت‌های خودمان بیشتر استفاده می‌کردیم نتیجه پر‌گل‌تر می‌شد اما از همه بیشتر خوشحالم که فرهاد مجیدی گل زد چون همه دوست دارند این بازیکن گل‌زنی کند.


صالح: استقلال باید با آماده‌ترین نفرات به لیگ قهرمانان برود

خبرگزاری فارس: صالح: استقلال باید با آماده‌ترین نفرات به لیگ قهرمانان برود


 مجید صالح پس از برتری 3 بر صفر تیم استقلال مقابل پیکان در خصوص این بازی اظهار داشت: به نظرم وقتی یک تیم مقابل یک تیم دیگر لیگ برتری 3 گل می‌زند و موقعیت‌های زیادی خلق می‌کند این به آن معنی است که فوتبال قابل قبولی ارائه کرده است.

مربی تیم استقلال در خصوص حضور فرهاد مجیدی در زمین به مدت 30 دقیقه گفت: قطعا همه بازیکنان باید با بهترین کیفیت وارد زمین شوند و ما نیز دوست داریم مجیدی نیز با همین شرایط به زمین برود. قرار است تا یک ماه دیگر تیم وارد مسابقات آسیایی شود و شرایط خیلی دشوار خواهد بود.

وی افزود: همان طور که دیدید از تمامی نفرات حتی از هاشم بیک‌زاده نیز استفاده کردیم و این دلیل نمی‌شود که چون این نفرات بازی می‌کنند صد در صد آماده هستند اما کادر فنی قصد دارد آنها را به شرایط مسابقه برساند. باید با تلاش بیشتر بازیکنان را هماهنگ کنیم تا در مسابقات آتی که هر بازی قطعا حکم فینال را دارد بهتر نتیجه بگیریم.


محمد‌رضایی: از هواداران ممنونم که زیر باران از ما حمایت کردند

خبرگزاری فارس: محمد‌رضایی: از هواداران ممنونم که زیر باران از ما حمایت کردند

 عباس محمد‌رضایی پس از برتری 3 بر صفر تیم استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: ما بازی بسیار خوب و روانی را انجام دادیم و با توجه به تغییراتی که پیکانی‌ها در تیم خود ایجاد کردند تیمی ناشناخته بودند اما سعی کردیم در جریان بازی فوتبال خودمان را بازی کنیم و خوشحالم که توانستیم با این نتیجه پیکان را شکست دهیم.

این بازیکن در خصوص گل‌زنی فرهاد مجیدی گفت: خوشبختانه مجیدی توانست در این بازی گل‌زنی کند و بازیکنان نیز تلاش کردند که او این کار را انجام دهد اما در مجموع به خاطر خوشحالی هواداران خوشحال هستیم و از اینکه در زیر باران تیم ما را تشویق کرده و در این سرما به ورزشگاه آمدند از آنها تشکر می‌کنم.

وی در پایان گفت: امیدوارم که استقلال در دیدار‌های آینده بتواند روند خود را حفظ کرده و به صدر‌نشینی ادامه دهد

مدیر سایت بازدید : 413 1391/11/10 نظرات (0)

farhad2


دیدار دو تیم استقلال و پیکان از ساعت 16:50 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 8 هزار تماشاگر برگزار شد که استقلال 3 بر صفر پیکان را شکست داد و مقتدرانه به صدر جدول برگشت.

کاماچو آرزه در دقیقه 20 ، فرزاد حاتمی در دقیقه 61 و فرهاد مجیدی در دقیقه 79 برای استقلال گلزنی کردند.

فیروز کریمی در اولین بازگشتش به لیگ برتر 3 بر صفر شکست خورد.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به فرهاد مجیدی از استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال هم‌اکنون با 46 امتیاز در صدر جدول است و پیکان 20 امتیازی در رده پانزدهم جدول باقی ماند. پیش از این تراکتورسازی با یک تساوی به صدر جدول رفته بود.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، ساموئل، کاماچو آرزه( از دقیقه55 علی حمودی)، عباس محمدرضایی( از دقیقه78 فرهاد مجیدی)، مجتبی جباری( از دقیقه 89 میثم بائو)، سیاوش اکبرپور و فرزاد حاتمی

سرمربی: امیر قلعه نویی

تیم استقلال که امروز مهمان پیکان است با پیراهن یک‌دست سفید وارد میدان شد آن هم در حالی که برخی بازیکنان این تیم در هوای زمستانی و سرد پیراهن آستین کوتاه پوشیده‌اند.

*جواد نکونام در فهرست 18 نفره استقلال حضور نداشت که دلیل این امر پیچیدگی مچ پای کاپیتان تیم ملی عنوان شده است.

*استقلال چند تغییر در ترکیب خود دارد و علی حمودی، پژمان منتظری، آرش برهانی و فرهاد مجیدی نیمکت‌نشین هستند و سیاوش اکبرپور، کاماچو و هاشم بیگ‌زاده در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفتند.

*هواداران استقلال فیروز کریمی را به شدت تشویق کردند. کریمی در گذشته سرمربی استقلال بوده است و اکنون هدایت تیم پیکان را بر عهده دارد.

*حسین آشنا درواز‌ه‌بان پیکان با پیراهن قرمز به میدان آمده که همین مسئله باعث اعتراض تماشاگران استقلال به این بازیکن شد.

*ایمان مبعلی به سمت نیمکت استقلال رفت و با امیر قلعه‌نویی و نیمکت‌نشینان این تیم احوال‌پرسی کرد.

*امیر قلعه‌نویی به سمت فیروز کریمی رفت و با وی خوش ‌و بش کرد.

*مجتبی جباری به سمت فیروز کریمی رفت و با او خوش و بش کرد.

*داوود حقی نیز از تیم پیکان به سمت امیر قلعه‌نویی آمد.

*حمید بابازاده از سوی هواداران استقلال تشویق شد.

*حدود 8 تا 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که بیشتر در زیر سقف‌ها پناه گرفته‌اند تا خیس نشوند.

*در جایگاه ویژه علی نظری جویباری، مهدی فنونی‌زاده، امین نوروزی، سید مهدی علوی، هادی طباطبایی، امیر عرب، ستار همدانی و ایمان عالمی نشسته‌اند که به دلیل خیس بودن صندلی‌های جایگاه همگی آنها ایستاده بازی را تماشا می‌کنند.

*کارلوس کی‌روش نیز در ورزشگاه آزادی حضور دارد

*فرهاد مجیدی در ابتدای بازی از طرف تماشاگران استقلال تشویق شد و در واکنش به این تشویق عدد 4 را نشان داد.

هواداران استقلال در نیمه اول دیدار برابر پکان علیه کارلوس کی‌روش شعار سر دادند و خواستار بازگشت مهدی رحمتی به تیم ملی شدند.

* کی‌روش در ورزشگاه حضور دارد و تماشاگر مسابقه است.

* بازیکنان بین دو نیمه به دلیل بارش باران گرم نکردند.

* حسن اشجاری، جواد نکونام و ایمان موسوی در فهرست 18 نفره استقلال حضور ندارند.

* سقف جایگاه خبرنگاران همچنان چکه می‌کند

تعداد صفحات : 141

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود ها
  • آپلود سنتر آپلود فست
  • نیک موزیک
  • ایران تمپ
  • دانلود ها
  • طوفانی
  • ابدانان ابی
  • دانلود كليپ
  • خرید ساعت مچی مردانه زنانه دخترانه اصل
  • خبرگزاری نایک فوتبال
  • فرهاد مجیدی
  • کاپیتان فرهاد مجیدی
  • دانلود نمونه سوال و جزوات درسی
  • وبلاگ هواداران استقلال و فرهاد مجیدی
  • کیف پول آلوما والت
  • دهکده عاشقان فرهاد مجیدی
  • عاشقان فرهاد مجیدی/شماره7
  • گالری تصاویر استقلالی
  • !هواداران فرهاد مجیدی کلیک کنن
  • !هواداران فرهاد مجیدی کلیک کنن
  • عاشقان فرهاد مجیدی
  • وب هواداران فرهاد مجیدی
  • ورود لنگیا ممنوع
  • تصاویر استقلالی
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • ساعت مچی کاسیو
  • wwe2014
  • لنگر دانلود
  • اس اس نیوز
  • افزایش قد تضمینی
  • خرید گوشی موبایل
  • خرید سریال مختارنامه
  • خرید تبلت سامسونگ
  • کرم گونه گذار مروارید
  • دانلود کتاب
  • خرید ساعت دیواری
  • کفش لاغری
  • تو اس اس
  • گیرنده دیجیتال
  • هندزفری تغییر صدا
  • خرید تبلت سونی
  • کرم موبر دائمی باله آ
  • به روزترین سایت موسیقی در ایران
  • گالري عكس
  • سایت ارایشی وتفریحی
  • خرید گوشی موبایل
  • پارساباد پی سی
  • آرتا پي سي | نرم افزار, بازي, کتاب, موبا
  • آپـــــــــــ
  • تبادل لینک
  • بازی ساز
  • تاج استقلال
  • وبلاگ هواداران استقلال
  • همه چیز از همه جا
  • وب سرگرمی تفریحی فان صدا
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • جاده های پر پیچ و خم عاشقی
  • جاده های پر پیچ و خم عاشقی
  • DL-I
  • تسكين لنگي بي افتخار
  • خبر پلیمر
  • سایت تفریحی
  • نایس اندروید
  • لنگر دانلود
  • بازی و برنامه های اندروید
  • برف موزیک
  • بازی و برنامه های اندروید
  • اخبار روز فوتبال
  • باباآب!
  • ??? ??
  • سلطان عشق استقلال وآرش
  • ادکلن مردانه بولگاری
  • ادکلن زنانه جادور
  • ادکلن مردانه وود
  • ادکلن مردانه لجند
  • ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • هواداران جدگال استقلال
  • سکوت
  • سرگرمی:سوتی و خنده
  • ♥ ارتــــش کاپــیتان مجیـــــــدی ♥
  • کانون هواداران استقلال تهران
  • عكاسخانه
  • سمپادی ها
  • **خبرنو**
  • هاست سی پنل رایگان
  • ♛★ عقاب آسیا ♛★
  • دقیقه 90
  • فروشگاه اینترنتی میهن کالا
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • فانی چت
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • کاپیتان همیشگی فرهاد مجیدی
  • خرید کارت شارژ
  • کافه تنهایی
  • کیهان تکنولوژی
  • عینک آفتابی
  • دانلودها
  • اس ام اس تک
  • طرفداران استقلال
  • قالب ورزش نیوز
  • ویکی دانلود ها
  • خرید شارژ ایرانسل
  • خرید شارژ ایرانسل
  • JUST ESTEGHLAL
  • استقلال دریای عشق است
  • دل نوشته های مهدی
  • مجله اینترنتی فن نارنیا
  • ساسان اس ام اس
  • صدیقه و علیرضاحقیقی 88galaxy
  • prdesigner
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • کد آهنگ
  • آهای فرهاد مجیدی
  • چشمای فرهاد
  • توتو اس ام اس
  • سکــــوتـــــ ستآرهــــآ
  • استقلال قهرمان میشه
  • وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی
  • سایت تخصصی دانلود موبایل
  • استقلال سرور پرسپولیسه
  • آبی پوشان
  • استقلال یعنی نفس
  • شیـــــــــرین
  • ضایع بازی
  • سکوت تنهایی من
  • دخـتران2 آتیــشه ی آبی
  • علی اکبر فـرقـانـی
  • ✚ عيشـ✖ـق مَــ‍‍טּ اســتِــقـلال ✚
  • یک قدم مانده به تو
  • ❤❤مجنون اس اس7کاپیتان فرهاد❤❤
  • اینجا همه چی در همه!!
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • دوقلوهای افسانه ای
  • تـــآ رهـــــــایــــــــــےْ
  • هواداران متعصب استقلال
  • استقلال آبی ترین رنگ دنیا
  • وبلاگ هواداران استقلال تهران
  • سلطان آبی پوش
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 986
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 702
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,601
  • بازدید ماه : 5,929
  • بازدید سال : 52,831
  • بازدید کلی : 2,335,721